REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO CATERINGU KUCHNIA VIKINGA – CATERING DIETETYCZNY

§1

DEFINICJE REGULAMINU

  1. Catering [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] – WSCHODNI FRONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą Białymstoku ,ul. Handlowa 5, 15-399 Białystok, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000970748, identyfikująca się numerem NIP: 5423314760, REGON: 380164402 – Organizator promocji “Program Lojalnościowy”, zwanego dalej również Cateringiem;
  2. Platforma Kuchnia Vikinga – zwana dalej również Platformą (wyszukiwarką) to serwis dostępny za pośrednictwem witryny internetowej działającej pod adresem: https://kuchniavikinga.pl/ oraz w aplikacji “Kuchnia Vikinga”, za której pośrednictwem istnieje możliwość wyświetlania oferty Cateringu dietetycznego, Organizatora oraz składania Zamówień na dostawę zestawu dań wybranych z oferty Cateringu.
  3. Program lojalnościowy – dalej Program, specjalna oferta skierowana do Klientów Catering, mająca na celu złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Platformy i uzyskanie w zamian punktów lojalnościowych na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
  4. Klient – Osoba fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Cateringu, za pomocą Platformy.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi i funkcjonalności Platformy, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych Produktów Cateringu, opłacone online za pośrednictwem Platformy i prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość pomiędzy Klientem a Cateringiem.
  6. Konto Klienta – spersonalizowany panel administracyjny Klienta dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej https://kuchniavikinga.pl/ lub w aplikacji – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego Klient może korzystać z usług świadczonych przez Catering, w tym w szczególności składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering, zarządzać zamówieniem czy danymi adresowymi;
  7. Regulamin – Regulamin programu lojalnościowego;
  8. Regulamin Cateringu – regulamin serwisu działającego na Platformie, dostępny na stronie https://kuchniavikinga.pl/ oraz w aplikacji. Korzystanie z Platformy wymaga zaakceptowania Regulaminu Cateringu;
  9. Polityka Prywatności Cateringu – polityka prywatności serwisu działającego na Platformie, dostępny na stronie https://kuchniavikinga.pl/polityka-prywatnosci/.
  10. Kod polecający – jest specjalnym kodem polecającym przeznaczonym dla nowych klientów, którym uczestnik programu lojalnościowego poleci Catering.
  11. Kod polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.
  12. Punkty lojalnościowe – są to punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług. W przypadku składania reklamacji przez Klientów zwrot za poszczególne Posiłki może być dokonywany w postaci Punktów lojalnościowych.
  13. Skarbonka – wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe.

§2

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem sprzedaży promocyjnej pod nazwą ,,PROGRAM LOJALNOŚCIOWY jest Catering [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny].
  2. Program lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony jest dla Osób fizycznych lub prawnych składających Zamówienie w Cateringu [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] za pośrednictwem Platformy.
  3. Celem Programu jest promowanie Cateringu [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny].
  4. Catering [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy Regulamin za pośrednictwem Platformy w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.
  5. Przed skorzystaniem z oferty Cateringu [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
  6. Przystąpienie do korzystania z Programu na zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy uczestnictwa w Programie.
  7. Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego na Koncie Klienta i na adres [email protected] Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostaną bezpowrotnie skasowane.
  8. Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi umowę z ważnych powodów z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody uznaje się naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu lub Regulaminu Cateringu, a także uznanie, że działania Uczestnika prowadzą do prób obejścia Regulaminu i jego zasad lub zabezpieczeń funkcjonowania Programu, jak również naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów. Z chwilą rozwiązania umowy – zgromadzone i niewykorzystane wcześniej punkty lojalnościowe są kasowane.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich zgromadzonych punktów ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.
  10. Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom trzecim.
  11. Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz w Cateringu.

§3

TERMIN I MIEJSCE

  1. Catering jest uprawniony do:
  2. zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie,
  3. całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering,
  4. usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym w przypadkach przewidzianych niniejszym Regulaminem,
  5. usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym, w przypadkach innych niż w ust. 1 c powyżej, po wcześniejszym wyznaczeniu terminu.
  1. O planowanym zakończeniu Programu Catering poinformuje Klientów na http://www.kuchniavikinga.pl oraz za pośrednictwem maila.
  2. W przypadku zakończenia przez Catering udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty lub po terminie wskazanym przez Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.
  3. Czas trwania Programu jest nieokreślony, ale Catering zastrzega sobie prawo do dokonania zmian na zasadach opisanych w Regulaminie

§4

ZASADY PROMOCJI

  1. Warunkiem przyznania punktów lojalnościowych jest rejestracja Konta Klienta na Platformie zakończona pozytywnym wynikiem jego weryfikacji pod kątem jego poprawności oraz zgodności z Regulaminem Cateringu, oraz dokonanie wszystkich czynności uprawniających do otrzymania punktów lojalnościowych w Programie. Anulowanie Zamówienia po jego złożeniu, naruszenie Regulaminu lub Regulaminu Cateringu, brak dokonania płatności online czy też błędne zaksięgowanie danej czynności skutkują tym, że przyznane punkty lojalnościowe zostaną anulowane lub w ogóle nie zostaną przyznane.
  2. Przez zweryfikowanie Konta należy rozumieć takie Konto, którego proces rejestracji na Platformie przebiegł pomyślnie i został przez Platformę zaakceptowany oraz za pomocą którego Klient może składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering w ramach Programu i zawierać umowę sprzedaży i dostawy tych Produktów.
  3. Punkty lojalnościowe za rejestrację Konta Klienta z zaznaczeniem zgód marketingowych Cateringu przyznawane są po złożeniu i opłaceniu pierwszego Zamówienia, z wyłączeniem Zamówień testowych zwanych też zamówieniami na próbę.
  4. W ramach Programu lojalnościowego Klient może z poziomu Panelu Klienta wygenerować specjalny link polecający usługi na Platformie, i przekazać wybranej osobie specjalny kod polecający na Zamówienie w Cateringu. Po złożeniu Zamówienia przez osobę, która skorzysta z linku polecającego Klientowi w ramach Programu zostaną naliczone punkty lojalnościowe na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
  5. Kod polecający, o którym mowa w ustępie powyżej, stanowi rabat na pierwsze Zamówienie nowego Klienta. Kiedy osoba polecona użyje kodu polecającego, Klient polecający otrzyma dodatkowe punkty do Skarbonki.
  6. Naliczanie punktów lojalnościowych odbywa się poprzez przeliczenie kwoty Zamówienia na liczbę przyznanych punktów lojalnościowych.
  7. Punkty lojalnościowe naliczone od Zamówień Cateringu mogą być wykorzystane wyłącznie w Cateringu.
  8. Punkty lojalnościowe naliczane są automatycznie wyłącznie w przypadku dokonywania płatności za Zamówienie za pośrednictwem płatności online w Cateringu. O ile nic nie wynika z innych postanowień niniejszego Regulaminu, podstawowym przelicznikiem jest: 100 punktów lojalnościowych = 1 PLN.
  9. Punkty lojalnościowe i odpowiadająca im równowartość pieniężna za poszczególne działania przedstawia się następująco:
  10. z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 poniżej, za pierwszą rejestrację w Platformie i złożenie pierwszego Zamówienia w Cateringu wraz z jednoczesnym wyrażeniem zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 1000 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 PLN,
  11. za pierwszą rejestrację w Platformie i złożenie pierwszego Zamówienia, ale bez jednoczesnego wyrażenia zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 500 punktów lojalnościowych, które są równowartością 5PLN;
  12. za każde wydane pełne 50PLN w pierwszym Zamówieniu złożonym w Cateringu, przez osobę, której został polecony Catering, z wykorzystaniem specjalnego linku polecającego, osobie polecającej przyznawane jest 100 punktów, które są równowartością 1 PLN;
  13. za każde wydane pełne 50 PLN przy złożeniu Zamówienia z wykorzystaniem Panelu Klienta w Cateringu przyznawane jest 50 punktów lojalnościowych, które są równowartością 50 groszy PLN;
  14. naliczanie punktów od Zamówień powyżej 50,00 zł brutto następuje po przekroczeniu przez Zamówienie wielokrotności wartości 50,00 zł brutto;
  15. za każde 100 Punktów wydane na opłacenie Zamówienia przez Klienta zostanie opłacone 1,00 zł brutto wartości składanego Zamówienia, o ile Klient, składając takie Zamówienie, dokonana jego opłacenia również z własnych środków pieniężnych w minimalnej wysokości 1,00 zł brutto:
  16. za dokonanie na Platformie oceny posiłku w aktywnym Zamówieniu w Cateringu przyznawane jest 10 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 groszy PLN;
  17. za dokonanie na Platformie oceny Cateringu dietetycznego o treści, w której zostanie wykorzystane więcej niż 100 znaków bez spacji przyznawane jest 100 punktów lojalnościowych, które są równowartością 1 PLN;
  18. za anulowanie poszczególnych dni lub posiłków diety Klient otrzymuje zwrot środków w postaci punktów lojalnościowych o wartości odpowiadającej wartości anulowanego dnia diety albo wartości posiłku. Za każdy 1 zł brutto wartości anulowanego dnia diety lub posiłku, jest przyznawane 100 punktów lojalnościowych. 
  1. Klient w każdym czasie może doładować Skarbonkę poprzez zakup punktów lojalnościowych w zakładce “Skarbonka”. Wartość 100 Punktów wynosi 1,00 zł brutto.
  2. Organizator informuje, że na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług – jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2000,00 zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.
  3. Do uzyskania punktów za wyrażenie zgód marketingowych, o których mowa w ust.11 a. Klient jest uprawniony tylko raz.
  4. Próba jednorazowej wymiany przez Klienta zgromadzonych punktów na Zamówienia o wartości przekraczającej limit, o którym mowa w ust. 11 powyżej, wyrażony w PLN nie zostanie zrealizowana.
  5. Punkty lojalnościowe uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie Klienta.
  6. Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za Zamówienie opłacone punktami lojalnościowymi. Jeśli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą niż liczba zgromadzonych punktów – punkty lojalnościowe naliczane są od wartości Zamówienia nieznajdującej pokrycia w punktach lojalnościowych.
  7. Punkty są zapisywane i każdorazowo aktualizowane o faktycznie zaimplementowane punkty w specjalnie wyznaczonym dla nich miejscu na Koncie Klienta opisanym “Skarbonka”.
  8. Z chwilą likwidacji Panelu lub rezygnacją Klienta z Programu – zebrane punkty lojalnościowe są usuwane.
  9. W przypadku, gdy pomimo spełnienia wskazanych powyżej warunków liczba odpowiednich punktów lojalnościowych nie nalicza się prawidłowo lub nie nalicza się w ogóle – należy skontaktować się w formie mailowej na adres poczty elektronicznej [email protected] z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego “Skarbonka”.
  10. Punkty zebrane przez klienta w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na jakikolwiek środek płatniczy, a w szczególności na walutę PLN oraz przeniesieniu na rzecz osób trzecich.
  11. Punkty lojalnościowe w Skarbonce nabyte do dnia 04 września 2025 r. są ważne do 20 grudnia 2025 roku, co oznacza, że Punkty lojalnościowe niewykorzystane przez Klienta do 20 grudnia 2025 roku tracą ważność i są usuwane. 
  12. Punkty lojalnościowe w Skarbonce nabyte od dnia 05 września 2025 r. są ważne przez okres 100 dni od dnia ich nabycia, co oznacza, że Punkty lojalnościowe niewykorzystane przez Klienta w terminie 100 dni od dnia ich nabycia tracą ważność i są usuwane.
  13. Historia punktów lojalnościowych jest dostępna w panelu administracyjnym Panelu Klienta. Punkty mogą być ręcznie dodawane lub usuwane przez administratora, w terminach, o których mowa w pkt 20 i 22 powyżej.
  14. Historia punktów lojalnościowych oraz data ich wygaśnięcia jest dostępna w Panelu Klienta w zakładce „Skarbonka”.

§5

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Reklamacje związane z Promocją mogą być zgłaszane wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej: [email protected] z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego Skarbonka”. Dane osobowe przekazane w związku z reklamacją będą przetwarzane w celach związanych z reklamacją i/lub Programem Lojalnościowym. Administratorem danych osobowych jest Catering. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie udostępniającej swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Catering w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzje Cateringu – Organizatora Programu Lojalnościowego są ostateczne. Powyższe nie ogranicza uprawnienia Klienta do dochodzenia roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  4. W zakresie nieobjętym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Cateringu oraz Polityka Prywatności Cateringu.

§6

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Catering zastrzega, że jest uprawniony do zmiany Regulaminu.
  2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Catering, ale nie krótszym niż 7 dni od momentu powiadomienia Klientów o zmianach i udostępnieniu zmienionego Regulaminu poprzez jego udostępnienie na Platformie oraz Panelu Klienta.
  3. W przypadku zmiany Regulaminu zgromadzone przez Klienta Punkty lojalnościowe są zachowane, mogą być wykorzystane oraz usuwane na zasadach wskazanych w zmienionym Regulaminie.