Jakie są godziny dostaw cateringu?
Dostawy realizujemy w większości miejscowości w nocy i nad ranem, w godzinach od 20:00 do 6:00 (z gwarancją dostawy najpóźniej do godz. 9:00). Na obrzeżach miast wojewódzkich w północno-zachodniej Polsce dostawy odbywają się w godzinach od 22:00 do 9:00.
Jak zbierać punkty do skarbonki? Jak je wykorzystywać?
Punkty pojawiają się w Twojej skarbonce automatycznie za następujące aktywności:
* każde 50 zł wydane na zamówienie w panelu klienta, to 50 punktów.
* za samą rejestrację oraz zaznaczenie zgody na otrzymywanie korespondencji marketingowej to 500 punktów.
* za pojedynczą ocenę posiłku dostaniesz od nas każdorazowo 10 punktów.
* jeśli po zakończeniu zamówienia napiszesz swoją opinię o naszym cateringu, to również dostaniesz aż 100 punktów.
Punkty możesz traktować jako wirtualną walutę i płacić nimi za część swojego zamówienia lub za dodatki.
Z jakim wyprzedzeniem można zamówić dietę?
Dietę można zamówić do trzech dni przed, do godz. 23:59. Wyjątkiem jest zamówienie na niedzielę, które należy złożyć maksymalnie we środę do godziny 23:59.
Czy mogę wykluczyć jakiś produkt z diety?
Nie, jednak można wybrać dietę z wyborem menu i tam dokonywać wyborów uwzględniając swoje wykluczenia.
Ile czasu ma Biuro Obsługi Klienta na odpowiedź?
Staramy się odpowiadać na Wasze wiadomości jak najszybciej, jednak zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi w ciągu 14 dni roboczych.
W jakim czasie Biuro Obsługi Klienta zwraca punkty na skarbonkę?
Zwroty dokonywane są maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.
Czy mogę ustalić konkretną godzinę doręczania posiłków?
Ze względu na liczbę klientów, losowość warunków drogowych oraz logistykę dostaw nie możemy zagwarantować dostawy na konkretną godzinę. Składając zamówienie w uwagach możesz wprowadzić prośbę z preferowanymi godzinami dostaw, ale kurier nie będzie mieć obowiązku zastosowania się do nich.