FAQ – strona główna

Autor: Dietetyk
Opublikowano: 12 października 2023r.
Czas czytania około: 2 min
mask2
mask3

Jakie są godziny dostaw cateringu?

Dostawy realizujemy w większości miejscowości w nocy i nad ranem, w godzinach od 20:00 do 6:00 (z gwarancją dostawy najpóźniej do godz. 9:00). Na obrzeżach miast wojewódzkich w północno-zachodniej Polsce dostawy odbywają się w godzinach od 22:00 do 9:00.

Jak zbierać punkty do skarbonki? Jak je wykorzystywać?

Punkty pojawiają się w Twojej skarbonce automatycznie za następujące aktywności:
* każde 50 zł wydane na zamówienie w panelu klienta, to 50 punktów.
* za samą rejestrację oraz zaznaczenie zgody na otrzymywanie korespondencji marketingowej to 500 punktów.
* za pojedynczą ocenę posiłku dostaniesz od nas każdorazowo 10 punktów.
* jeśli po zakończeniu zamówienia napiszesz swoją opinię o naszym cateringu, to również dostaniesz aż 100 punktów.

Punkty możesz traktować jako wirtualną walutę i płacić nimi za część swojego zamówienia lub za dodatki. 

Z jakim wyprzedzeniem można zamówić dietę?

Dietę można zamówić do trzech dni przed, do godz. 23:59. Wyjątkiem jest zamówienie na niedzielę, które należy złożyć maksymalnie we środę do godziny 23:59.

Czy mogę wykluczyć jakiś produkt z diety?

Nie, jednak można wybrać dietę z wyborem menu i tam dokonywać wyborów uwzględniając swoje wykluczenia.

Ile czasu ma Biuro Obsługi Klienta na odpowiedź?

Staramy się odpowiadać na Wasze wiadomości jak najszybciej, jednak zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi w ciągu 14 dni roboczych.

W jakim czasie Biuro Obsługi Klienta zwraca punkty na skarbonkę?

Zwroty dokonywane są maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.

Czy mogę ustalić konkretną godzinę doręczania posiłków?

Ze względu na liczbę klientów, losowość warunków drogowych oraz logistykę dostaw nie możemy zagwarantować dostawy na konkretną godzinę. Składając zamówienie w uwagach możesz wprowadzić prośbę z preferowanymi godzinami dostaw, ale kurier nie będzie mieć obowiązku zastosowania się do nich.