§1
DEFINICJE REGULAMINU
- Catering [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] – WSCHODNI FRONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą Białymstoku ,ul. Handlowa 5, 15-399 Białystok, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000970748, identyfikująca się numerem NIP: 5423314760, REGON: 380164402 – Organizator promocji “Program Lojalnościowy”, zwanego dalej również Cateringiem;
- Platforma Kuchnia Vikinga – zwana dalej również Platformą (wyszukiwarką) to serwis dostępny za pośrednictwem witryny internetowej działającej pod adresem: https://kuchniavikinga.pl/ oraz w aplikacji “Kuchnia Vikinga”, za której pośrednictwem istnieje możliwość wyświetlania oferty Cateringu dietetycznego, Organizatora oraz składania Zamówień na dostawę zestawu dań wybranych z oferty Cateringu.
- Program lojalnościowy – dalej Program, specjalna oferta skierowana do Klientów Catering, mająca na celu złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Platformy i uzyskanie w zamian punktów lojalnościowych na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Klient – Osoba fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Cateringu, za pomocą Platformy.
- Zamówienie – oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi i funkcjonalności Platformy, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych Produktów Cateringu, opłacone online za pośrednictwem Platformy i prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość pomiędzy Klientem a Cateringiem.
- Konto Klienta – spersonalizowany panel administracyjny Klienta dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej https://kuchniavikinga.pl/ lub w aplikacji – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego Klient może korzystać z usług świadczonych przez Catering, w tym w szczególności składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering, zarządzać zamówieniem czy danymi adresowymi;
- Regulamin – Regulamin programu lojalnościowego;
- Regulamin Cateringu – regulamin serwisu działającego na Platformie, dostępny na stronie https://kuchniavikinga.pl/ oraz w aplikacji. Korzystanie z Platformy wymaga zaakceptowania Regulaminu Cateringu;
- Polityka Prywatności Cateringu – polityka prywatności serwisu działającego na Platformie, dostępny na stronie https://kuchniavikinga.pl/polityka-prywatnosci/.
- Kod polecający – jest specjalnym kodem polecającym przeznaczonym dla nowych klientów, którym uczestnik programu lojalnościowego poleci Catering.
- Kod polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.
- Punkty lojalnościowe – są to punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług. W przypadku składania reklamacji przez Klientów zwrot za poszczególne Posiłki może być dokonywany w postaci Punktów lojalnościowych.
- Skarbonka – wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe.
§2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem sprzedaży promocyjnej pod nazwą ,,PROGRAM LOJALNOŚCIOWY jest Catering [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny].
- Program lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony jest dla Osób fizycznych lub prawnych składających Zamówienie w Cateringu [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] za pośrednictwem Platformy.
- Celem Programu jest promowanie Cateringu [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny].
- Catering [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy Regulamin za pośrednictwem Platformy w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Przed skorzystaniem z oferty Cateringu [Kuchnia Vikinga – Catering Dietetyczny] zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
- Przystąpienie do korzystania z Programu na zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy uczestnictwa w Programie.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego na Koncie Klienta i na adres [email protected] Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostaną bezpowrotnie skasowane.
- Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi umowę z ważnych powodów z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody uznaje się naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu lub Regulaminu Cateringu, a także uznanie, że działania Uczestnika prowadzą do prób obejścia Regulaminu i jego zasad lub zabezpieczeń funkcjonowania Programu, jak również naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów. Z chwilą rozwiązania umowy – zgromadzone i niewykorzystane wcześniej punkty lojalnościowe są kasowane.
- Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich zgromadzonych punktów ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.
- Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom trzecim.
- Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz w Cateringu.
§3
TERMIN I MIEJSCE
- Catering jest uprawniony do:
- zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie,
- całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering,
- usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym w przypadkach przewidzianych niniejszym Regulaminem,
- usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym, w przypadkach innych niż w ust. 1 c powyżej, po wcześniejszym wyznaczeniu terminu.
- O planowanym zakończeniu Programu Catering poinformuje Klientów na http://www.kuchniavikinga.pl oraz za pośrednictwem maila.
- W przypadku zakończenia przez Catering udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty lub po terminie wskazanym przez Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.
- Czas trwania Programu jest nieokreślony, ale Catering zastrzega sobie prawo do dokonania zmian na zasadach opisanych w Regulaminie
§4
ZASADY PROMOCJI
- Warunkiem przyznania punktów lojalnościowych jest rejestracja Konta Klienta na Platformie zakończona pozytywnym wynikiem jego weryfikacji pod kątem jego poprawności oraz zgodności z Regulaminem Cateringu, oraz dokonanie wszystkich czynności uprawniających do otrzymania punktów lojalnościowych w Programie. Anulowanie Zamówienia po jego złożeniu, naruszenie Regulaminu lub Regulaminu Cateringu, brak dokonania płatności online czy też błędne zaksięgowanie danej czynności skutkują tym, że przyznane punkty lojalnościowe zostaną anulowane lub w ogóle nie zostaną przyznane.
- Przez zweryfikowanie Konta należy rozumieć takie Konto, którego proces rejestracji na Platformie przebiegł pomyślnie i został przez Platformę zaakceptowany oraz za pomocą którego Klient może składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering w ramach Programu i zawierać umowę sprzedaży i dostawy tych Produktów.
- Punkty lojalnościowe za rejestrację Konta Klienta z zaznaczeniem zgód marketingowych Cateringu przyznawane są po złożeniu i opłaceniu pierwszego Zamówienia, z wyłączeniem Zamówień testowych zwanych też zamówieniami na próbę.
- W ramach Programu lojalnościowego Klient może z poziomu Panelu Klienta wygenerować specjalny link polecający usługi na Platformie, i przekazać wybranej osobie specjalny kod polecający na Zamówienie w Cateringu. Po złożeniu Zamówienia przez osobę, która skorzysta z linku polecającego Klientowi w ramach Programu zostaną naliczone punkty lojalnościowe na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Kod polecający, o którym mowa w ustępie powyżej, stanowi rabat na pierwsze Zamówienie nowego Klienta. Kiedy osoba polecona użyje kodu polecającego, Klient polecający otrzyma dodatkowe punkty do Skarbonki.
- Naliczanie punktów lojalnościowych odbywa się poprzez przeliczenie kwoty Zamówienia na liczbę przyznanych punktów lojalnościowych.
- Punkty lojalnościowe naliczone od Zamówień Cateringu mogą być wykorzystane wyłącznie w Cateringu.
- Punkty lojalnościowe naliczane są automatycznie wyłącznie w przypadku dokonywania płatności za Zamówienie za pośrednictwem płatności online w Cateringu. O ile nic nie wynika z innych postanowień niniejszego Regulaminu, podstawowym przelicznikiem jest: 100 punktów lojalnościowych = 1 PLN.
- Punkty lojalnościowe i odpowiadająca im równowartość pieniężna za poszczególne działania przedstawia się następująco:
- z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 poniżej, za pierwszą rejestrację w Platformie i złożenie pierwszego Zamówienia w Cateringu wraz z jednoczesnym wyrażeniem zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 1000 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 PLN,
- za pierwszą rejestrację w Platformie i złożenie pierwszego Zamówienia, ale bez jednoczesnego wyrażenia zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 500 punktów lojalnościowych, które są równowartością 5PLN;
- za każde wydane pełne 50PLN w pierwszym Zamówieniu złożonym w Cateringu, przez osobę, której został polecony Catering, z wykorzystaniem specjalnego linku polecającego, osobie polecającej przyznawane jest 100 punktów, które są równowartością 1 PLN;
- za każde wydane pełne 50 PLN przy złożeniu Zamówienia z wykorzystaniem Panelu Klienta w Cateringu przyznawane jest 50 punktów lojalnościowych, które są równowartością 50 groszy PLN;
- naliczanie punktów od Zamówień powyżej 50,00 zł brutto następuje po przekroczeniu przez Zamówienie wielokrotności wartości 50,00 zł brutto;
- za każde 100 Punktów wydane na opłacenie Zamówienia przez Klienta zostanie opłacone 1,00 zł brutto wartości składanego Zamówienia, o ile Klient, składając takie Zamówienie, dokonana jego opłacenia również z własnych środków pieniężnych w minimalnej wysokości 1,00 zł brutto:
- za dokonanie na Platformie oceny posiłku w aktywnym Zamówieniu w Cateringu przyznawane jest 10 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 groszy PLN;
- za dokonanie na Platformie oceny Cateringu dietetycznego o treści, w której zostanie wykorzystane więcej niż 100 znaków bez spacji przyznawane jest 100 punktów lojalnościowych, które są równowartością 1 PLN;
- za anulowanie poszczególnych dni lub posiłków diety Klient otrzymuje zwrot środków w postaci punktów lojalnościowych o wartości odpowiadającej wartości anulowanego dnia diety albo wartości posiłku. Za każdy 1 zł brutto wartości anulowanego dnia diety lub posiłku, jest przyznawane 100 punktów lojalnościowych.
- Klient w każdym czasie może doładować Skarbonkę poprzez zakup punktów lojalnościowych w zakładce “Skarbonka”. Wartość 100 Punktów wynosi 1,00 zł brutto.
- Organizator informuje, że na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług – jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2000,00 zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.
- Do uzyskania punktów za wyrażenie zgód marketingowych, o których mowa w ust.11 a. Klient jest uprawniony tylko raz.
- Próba jednorazowej wymiany przez Klienta zgromadzonych punktów na Zamówienia o wartości przekraczającej limit, o którym mowa w ust. 11 powyżej, wyrażony w PLN nie zostanie zrealizowana.
- Punkty lojalnościowe uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie Klienta.
- Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za Zamówienie opłacone punktami lojalnościowymi. Jeśli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą niż liczba zgromadzonych punktów – punkty lojalnościowe naliczane są od wartości Zamówienia nieznajdującej pokrycia w punktach lojalnościowych.
- Punkty są zapisywane i każdorazowo aktualizowane o faktycznie zaimplementowane punkty w specjalnie wyznaczonym dla nich miejscu na Koncie Klienta opisanym “Skarbonka”.
- Z chwilą likwidacji Panelu lub rezygnacją Klienta z Programu – zebrane punkty lojalnościowe są usuwane.
- W przypadku, gdy pomimo spełnienia wskazanych powyżej warunków liczba odpowiednich punktów lojalnościowych nie nalicza się prawidłowo lub nie nalicza się w ogóle – należy skontaktować się w formie mailowej na adres poczty elektronicznej [email protected] z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego “Skarbonka”.
- Punkty zebrane przez klienta w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na jakikolwiek środek płatniczy, a w szczególności na walutę PLN oraz przeniesieniu na rzecz osób trzecich.
- Punkty lojalnościowe w Skarbonce nabyte do dnia 04 września 2025 r. są ważne do 20 grudnia 2025 roku, co oznacza, że Punkty lojalnościowe niewykorzystane przez Klienta do 20 grudnia 2025 roku tracą ważność i są usuwane.
- Punkty lojalnościowe w Skarbonce nabyte od dnia 05 września 2025 r. są ważne przez okres 100 dni od dnia ich nabycia, co oznacza, że Punkty lojalnościowe niewykorzystane przez Klienta w terminie 100 dni od dnia ich nabycia tracą ważność i są usuwane.
- Historia punktów lojalnościowych jest dostępna w panelu administracyjnym Panelu Klienta. Punkty mogą być ręcznie dodawane lub usuwane przez administratora, w terminach, o których mowa w pkt 20 i 22 powyżej.
- Historia punktów lojalnościowych oraz data ich wygaśnięcia jest dostępna w Panelu Klienta w zakładce „Skarbonka”.
§5
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Reklamacje związane z Promocją mogą być zgłaszane wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej: [email protected] z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego Skarbonka”. Dane osobowe przekazane w związku z reklamacją będą przetwarzane w celach związanych z reklamacją i/lub Programem Lojalnościowym. Administratorem danych osobowych jest Catering. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie udostępniającej swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Catering w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzje Cateringu – Organizatora Programu Lojalnościowego są ostateczne. Powyższe nie ogranicza uprawnienia Klienta do dochodzenia roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- W zakresie nieobjętym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Cateringu oraz Polityka Prywatności Cateringu.
§6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Catering zastrzega, że jest uprawniony do zmiany Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Catering, ale nie krótszym niż 7 dni od momentu powiadomienia Klientów o zmianach i udostępnieniu zmienionego Regulaminu poprzez jego udostępnienie na Platformie oraz Panelu Klienta.
- W przypadku zmiany Regulaminu zgromadzone przez Klienta Punkty lojalnościowe są zachowane, mogą być wykorzystane oraz usuwane na zasadach wskazanych w zmienionym Regulaminie.